تاثیر قارچ گانودرما بر ناتوانی های جنسی

قارچ گانودرما یک نوع قارچ گیاهی با خواص و فواید فراوان است که بر روی سلامتی بدن تاثیر بسیار مثبتی می گذارد. این قارچ به دلیلی ترکیباتی که دارد  می تواند برای بیماری های مختلف تاثیرگذار باشد و جنبه درمان کننده و یا پیشگیری کننده را داشته باشد. یکی از اثرات یا فواید قارچ گانودرما که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، تاثیر آن بر ناتوانی های جنسی است که در این  مقاله ما به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

همچنین قبل از پرداختن به تاثیرات قارچ گانودرما بر روی ناتوانی جنسی، تعریف و توضیحی مختصر نیز از این قارچ و فواید بی نظیر آن بیان کرده ایم،  تا با قارچ گانودرما بیشتر آشنا شده و از آن اطلاعات کامل تری را به دست آورید.

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما نوعی قارچ است که برای ارتقا سلامت و طول عمر در طب سنتی چینی استفاده می شود. گانودرما که به آن قارچ ریشی نیز گفته میشود، در قسمت زیرین خود یک کلاه قرمزی به شکل کلیه و اسپورهای انگشت مانند دارد. این قارچ که معمولاً برای دارو استفاده می شود، Ganoderma lucidum نامیده می شود. بسیاری از مزایای ادعا شده در مورد قارچ گانودرما به گروهی از ترکیبات به نام اسیدهای گانودریک نسبت داده می شود که ساختاری مشابه هورمونهای استروئیدی دارند. ریشی همچنین سرشار از بتا گلوکان است (که می تواند به بهبود سطح کلسترول و گلوکز کمک کند).

به دلیل طعم تلخ و بافت چوبی، از گانودرما به طور معمول برای پخت و پز استفاده نمی شود. با این حال، می توان از آن برای تهیه چای یا مکمل های دارویی استفاده کرد. این قارچ گیاهی از هزاران سال پیش در طب سنتی چین استفاده می شده است. طرفداران ادعا می کنند که این قارچ بر سیستم ایمنی بدن تاثیر مثبتی دارد. این ماده دارای 400 ترکیب مختلف فعال زیستی است که گزارش شده دارای تعدادی از اثرات بالقوه از جمله تقویت سیستم ایمنی، ضد التهاب، ضد تومور، ضد باکتری، ضد ویروس، ضد دیابت و ضد اکسیداسیون و تقویت کننده قوای جنسی و برطرف کننده ناتوانی های جنسی به ویژه در آقایان است.

قارچ گانودرما

قارچ گانودرما، تقویت کننده قوای جنسی و رفع کننده ناتوانی های جنسی

تاثیر قارچ گانودرما بر ناتوانی های جنسی اثبات شده است و قارچ گانودرما در حال حاضر یکی از موثرترین گیاهان دارویی است که می تواند ناتوانی جنسی را بهبود ببخشد و به افزایش قوای جنسی کمک زیادی  کند. تاثیر قارچ ریشی یا همان گانودرما بر روی قوای جنسی، بی نظیر و فوق العاده است. شما می توانید عملکرد جنسی خود را با کمک قارچ گانودرما بهبود دهید و با بهتر کردن کیفیت روابط جنسی؛ شاهد بهتر شدن زندگی زناشویی خود باشید. اما ممکن است همین الان این سوال در ذهن شما ایجاد شود که قارچ گانودرما چگونه می تواند عملکرد جنسی را بهتر کند و بر ناتوانی جنسی تاثیرگذار باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که قارچ گانودرما میزان ترشح تستوسترون بدن آقایان را افزایش می دهد. با زیاد شدن و افزایش هورمون تستوسترون در بدن آنها، میل به برقراری رابطه جنسی نیز در آنها زیاد می گردد.

در حقیقت می توان گفت که به کمک این قارچ بسیار راحت تر می توان هورمون تستوسترون را در بدن افزایش داد. این هورمون به حالت طبیعی در بدن  توسط غدد ترشح می شود و میل جنسی و توانایی جنسی در آقایان با این هورمون رابطه مستقیم دارد. اما ممکن است در خیلی مواقع در بدن برخی افراد به دلایل مختلف؛ میزان هورمون تستوسترون، کم باشد و به اندازه کافی ترشح نشود. قارچ گانودرما می تواند به سادگی این مشکل را حل کند و ناتوانی و مشکلات جنسی را از بین ببرد و افزایش قوای جنسی را برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین اگر شما نیز از ناتوانی های جنسی رنج می برید؛ قارچ گانودرما را فراموش نکنید. نکته لازم به ذکر دیگر در مورد قارچ گانودرما این است که شما با مصرف این قارچ ضمن اینکه مشکلات جنسی خود را حل می کنید؛ از جمله خواص قارچ گانودرما نیز بهره مند خواهید شد، زیرا که این قارچ دارای فواید شگفت انگیز بسیاری برای سلامتی است.

قارچ گانودرما

تاثیر قارچ گانودرما بر کیفیت عملکرد جنسی

 تاثیر گذاری قارچ گانودرما بر روی اختلالات جنسی توسط پژوهشگران و محققان مختلفی با انجام آزمایشات و تحقیقات گوناگون به اثبات رسیده است. تعداد زیادی از پژوهشگران و محققان برحسب نتایج به دست آمده از تحقیقاتی که انجام داده اند؛ بر این نظر و عقیده باور دارند که گیاه گانودرما؛ در زمان خیلی کوتاهی می تواند بر عملکرد و کیفیت رابطه جنسی افراد تاثیرگذار باشد و بسیاری از مشکلات جنسی مختلف مثل ناتوانی های جنسی، کم شدن میل جنسی، بی میلی جنسی و انزال زودرس را از بین ببرد و به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اثرگذاری قارچ گانودرما بر ناتوانی های جنسی به دلیل ترکیبات این قارچ می باشد. قارچ گانودرما دارای ترکیباتی است که این ترکیبات شامل موارد زیر است:

  • پلی ساکاریدها
  • پروتئین ها
  • پپتیدها
  • استرول ها
  • تری پینوئیدها
  • نوکلئوتیدها

همین ترکیبات، قارچ گانودرما را به یک گیاه دارویی شگفت انگیز تبدیل کرده است که می تواند به طور معجزه آسا بر عملکرد جنسی تاثیر مثبت بگذارد. تاثیر گانودرما بر توانایی های جنسی را می توان به شکل دیگر بیان کرد و مورد بررسی قرار داد. همان طور که می دانید برای داشتن رابطه جنسی خوب علاوه بر کافی بودن میزان هورمون ها باید، فاکتورهای دیگری نیز در بدن وجود داشته باشد، یکی از این فاکتورها، داشتن آرامش روحی و روانی و عدم وجود استرس است، که در دنیای شلوغ و پر مشغله امروزی؛ عدم آرامش به یکی از معضلات جامعه بشری تبدیل شده است.

آرامش روح و روان بر جنبه های مختلف زندگی انسان ها تاثیر مستقیم می گذارد از جمله روابط جنسی و کیفیت آن. از این جهت با افزایش آرامش ذهنی و کاهش استرس؛ می توان عملکرد جنسی بهتر و قوی تری را داشت. گانودرما گیاهی شگفت انگیز است که برای کم کردن استرس و افزایش آرامش افراد گزینه بسیار عالی خواهد بود. از این رو با مصرف گانودرما می توانید به داشتن آرامش بیشتر خود کمک کنید و بدین شکل کیفیت رابطه جنسی خود را نیز بهبود دهید. اگر قصد خرید قارچ گانودرما را دارید به صفحه خرید قارچ گانودرما در همین وبسایت مراجعه کرده و قارچ گانودرما را در وزن های مختلف تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست