تاثیر قارچ گانودرما بر بیماری های جنسی

شپش عانه، تریکومونیازیس، هپاتیت ب، ایدز، زگیل تناسلی، تبخال تناسلی و… نمونه هایی از انواع بیماری های تناسلی شناخته شده در دنیا به شمار می آیند. بیماری های مقاربتی (STD) یا همان بیماری های جنسی از شایع ترین امراض در دنیا محسوب می شوند که همه ساله تعداد بسیار زیادی از افراد را در سراسر دنیا به دلایل گوناگون از جمله رفتارهای پرخطر به کام خود می کشند. بیماری های جنسی براثر عوامل گوناگونی پدید آمده و انتقال می یابند. باکتری ها، میکروب ها و ویروس ها از مهمترین عوامل شیوع بیماری های جنسی شمرده می شوند. اغلب بیماری های جنسی بر اثر عدم رعایت بهداشت و اصول اخلاقی و ایمنی در روابط جنسی در افراد پدید آمده و از فردی به فرد دیگر انتقال می یابند.
وجود شرکای جنسی متعدد، برقراری روابط جنسی در سنین کودکی و سنین پایین، ارتباط جنسی پرخطر با افراد ناشناس و… از مهمترین عواملی است که زمینه ی بروز بیماری های جنسی (STD) را در افراد پدید می آورد. در این میان ویروس هایی نظیر ویروس (HIV) و یا ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) از واگیردارترین ویروس هایی هستند که بیماری های عفونی همچون ایدز و زگیل تناسلی را در افراد به وجود می آورند و آن ها را حتی تا پایان عمر درگیر خود می کنند.

روش های درمان بیماری های مقاربتی

قارچ گانودرما

هرچه علم رو به جلو پیش می رود و با پیشرفت های علمی متعدد در جهان امروز نو به نو روبرو می شویم، ابتلای افراد در پهنای دنیای کنونی به انواع بیماری های عفونی واگیردار و کشنده نیز بیشتر و بیشتر می شود. علم پزشکی برای بسیاری از بیماری ها راهکارهای نوین و صد در صدی ارائه داده و برای خیلی از بیماری ها هم فقط در حد از بین بردن علائم کار کرده است. زگیل تناسلی و بسیاری از بیماری های جنسی از جمله بیماری هایی هستند که پیشرفت های علم پزشکی تا حدی توانسته برای درمان و رفع علائم آن ها کاری کرده باشد. لیزر درمانی، کرایوتراپی، جراحی، استفاده از انواع پمادهای آنتی باکتریال و ضد میکروب و… روش های درمانی رایجی هستند که پزشکان امروز در سراسر دنیا برای بهبود علائم بیماری های جنسی STD و همین طور تا حدی درمان کامل آن ها ارائه و تجویز می کنند.
به جز این ها توصیه هایی هم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی همیشه در دستور کار سازمان بهداشت جهانی بوده و پزشکان به این قبیل افراد که در معرض رفتارهای پرخطر قرار دارند توصیه می کنند. استفاده از کاندوم، واکسن گاراداسیل، واکسن هپاتیت ب، و… نمونه هایی از روش های پیشگیرانه برای ایمنی از ابتلا به این نوع بیماری ها به شمار می آیند. روش هایی که تاحدودی می توانند فرد را در برابر این گونه عوامل بیماری زا مقاوم نمایند. با این حال اغلب افراد ترجیح می دهند سراغ طب سنتی بروند و از توصیه های اطباء سنتی برای بهبود بیماری ها و شرایط جسمی و جنسی خود بهره ببرند.

خواص و ترکیبات قارچ گانودرما لوسیدوم

یکی از گیاهان دارویی خوراکی بسیار پرطرفدار قارچ گانودرما لوسیدوم است که برخاسته از جنگل های بلوط سرزمین های شرق کره ی زمین می باشد. قارچ گانودرمالوسیدوم بر خلاف خیلی از گیاهان و قارچ های دارویی خوراکی بر روی تنه ی مرده ی درختان افتاده بر پهنه ی زمین های جنگلی می روید و همین امر باعث می شود که از خواص و ترکیبات خارق العاده ای بهره مند باشد. بر اساس تحقیقات آزمایشگاهی گسترده ای که روی ساختار تشکیل دهنده ی قارچ گانودرما لوسیدوم در آزمایشگاه های داروسازی صورت گرفته است، این قارچ حاوی انواعی از ترکیبات شیمیایی زیست فعال قطبی و غیر قطبی است که نقش موثری بر پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها دارند. همچنین آنتی اکسیدان های بیشمار و مقوی را در این قارچ یافت شده اند که در بهبود سرطان و جلوگیری از رشد بافت های توموری اثرگذار می باشند. خواص قارچ گانودرما بسیار زیاد است، قارچ گانودرما حاوی کربوهیدرات، کالری، اسیدهای آمینه، پروتئین های مهم و ضروری و همین طور انواعی از ویتامین ها و عناصر معدنی و حیاتی برای ارتقای کیفیت سلامتی بدن است. از همین رو، پزشکان امروزه به این نتیجه رسیده اند که مصرف قارچ گانودرمالوسیدوم همان راز سلامتی و طول عمر مردمان سرزمین های ژاپن، چین ، مالزی و… شمرده می شود که به آن پادشاه گیاهان می گویند.
قارچ گانودرما

درمان بیماری های مقاربتی با گانودرما لوسیدوم

بیماری های جنسی STD اغلب از نوع امراض عفونی شمرده می شوند که با درگیر کردن سیستم ایمنی بدن افراد نوعی ضعف عمومی را بر بدن آن ها غالب کرده و به گسترش بیماری و ماندگاری ویروس و باکتری در بدن آن ها منجر می شوند. از همین رو، یافته های پزشکی نشان می دهند که مصرف مواد خوراکی که حاوی مواد ضد میکروبی و آنتی باکتریال در درون خود هستند می توانند نقش موثری در دفع ویروس و باکتری های پدیدآورنده ی بیماری های جنسی داشته باشند.
قارچ گانودرمالوسیدوم از ترکیبات فوق العاده ای همچون پلی ساکاریدها، تانن، پلی پپتید، استرول، تری ترپنوئیدها و… برخوردار است که این ترکیبات بنابر نتایج منتشر شده ی تحقیقات پزشکان در جلوگیری از پیشرفت بافت های سرطانی، دفع ویروس و باکتری های بیماری زا از بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت قوای عمومی بدن، بهبود عملکرد سیستم عصبی و… نقش چشمگیری دارند. همچنین ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در این قارچ سیستم ایمنی ضعیف شده افراد مبتلا به بیماری های جنسی را بهبود می بخشند. بهبود کارایی سیستم ایمنی و دفاعی بدن بیماران مبتلا به STD در تسریع روند بهبود بیماری و مقابله با بیماری نقش موثری دارد. مصرف یک دوره ی قارچ گانودرما لوسیدوم و محصولات متنوع آن به بیمار کمک می کند تا به تدریج قوای جسمی خود را بازیافته و با روحیه بهتر و شرایط جسمی بهتر بتواند بر ضعف عمومی ناشی از بیماری غلبه کند. برای اطلاع از قیمت و خرید قارچ گانودرما به فروشگاه ها یا سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست