خواص ضد ویروسی قارچ گانودرما

با قارچ گانودرما (Reishi) با کاهش ایمنی بدن و ویروس ها مبارزه کنید، زیرا که قارچ گانودرما دارای اثرات ضد ویروسی است و می تواند با ویروس ها مبارزه کند و همچنین به بالا بردن سیستم ایمنی بدن و مقاوم ساختن آن در برابر بیماری های مختلف از  جمله بیماری های ویروسی کمک زیادی می کند.

با افزایش سن، سیستم ایمنی بدن ما طی فرایندی به نام پیری کاهش می یابد. سیستم ایمنی ضعیف؛ به راحتی عفونت، بیماری کشنده و ویروس ها را تشویق می کند و قوی می سازد. دانشمندان تایید کرده اند که قارچ دارویی reishi یا همان گانودرما حاوی ترکیبات فعال دارویی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به دفاع در برابر کاهش ایمنی کمک می کند و بدین شکل با ویروس های بدن مبارزه کرد و بدن را در برابر حملات ویروس ها در امان نگه می دارد.

با گانودرما با ویروس ها مبارزه کنید

افزایش سن، کاهش مداوم سیستم ایمنی بدن، ما را برای عفونت و التهابی که زمینه ساز بیماری های قلبی، دیابت و سرطان است، باز می کند. همچنین بدن را در برابر ویروس های مختلف ضعیف می کند.

وخیم شدن سیستم ایمنی، پوسیدگی بدن ما را تسریع می کند و بدن را در برابر ویروس های مختلف تضعیف می کند.

در جستجوی روش های درمانی برای دفع خطرات ناشی از کاهش ایمنی بدن و برای جلوگیری از تضعیف شدن بدن در برابر ویروس ها؛ محققان دریافته اند که قارچ گیاهی معروف به گانودرما؛ حاوی چندین ماده فعال است که تأثیر فعالی بر سیستم ایمنی بدن دارند.

پزشکان چینی باستان بسیاری از خواص قارچ گانودرما را کشف کردند و قرن ها است که از آن برای ارتقا سلامت و طول عمر استفاده می شود، که باعث شد Reishi عنوان “قارچ جاودانگی” را به خود اختصاص دهد.

طبق تحقیقات؛ نشان داده شده است که ترکیبات پیچیده در گانودرما، سیستم ایمنی بدن را در پیری تعدیل می کنند، با سرطان مقابله می کنند و برخی از دلایل بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند. همچنین بدن را در برابر بیماری های ویروسی مقاوم می کند و دارای خواص ضد ویروسی است.

قارچ گانودرما

دانشمندان علم مدرن نیز با استفاده از فن آوری پیشرفته و مطالعات آزمایشگاهی شواهدی ارائه می دهند که بیش از 2000 سال استفاده سنتی در چین را پشتیبانی می کند. قارچ Reishi حاوی انبوهی از ترکیبات فعال دارویی است که ممکن است خواص ضد ویروسی و افزایش دهنده سیستم ایمنی و دفاعی بدن را داشته باشد.

گانودرما متعادل کننده سیستم ایمنی

یک سیستم ایمنی جوان از آلودگی توسط ارگانیسم های باکتریایی، ویروسی، قارچی جلوگیری می کند، همچنین نظارت ایمنی را برای ردیابی، شناسایی و از بین بردن الگوهای غیر طبیعی مولکولی که ممکن است نشان دهنده سرطان اولیه باشد، انجام می دهد.

اما با گذشت زمان، سیستم ایمنی در عملکرد طبیعی خود کند می شود. سه نتیجه اصلی از این فرآیند وجود دارد که به عنوان نقص ایمنی شناخته می شوند.

اول، با کاهش عملکرد سیستم ایمنی، فرد به طور فزاینده ای در معرض عفونت هایی قرار می گیرد که می توانند در بزرگسالان ذات الریه کشنده ایجاد کنند. حتی با وجود پوشش گسترده واکسن پنومونی در افراد مسن، به دلیل اثر ناتوان کننده ایمنی و افزایش مقاومت به آنتی بیوتیک. سایر عفونت ها، مانند ویروس های آنفولانزا و هرپس، با کاهش ایمنی بدن، افراد مسن را تهدید می کند.

دومین تأثیر مهم در کاهش ایمنی، از دست دادن آشکار توانایی سیستم ایمنی بدن در شناسایی و تخریب سلولهای سرطانی در حال ظهور است. سلولهای سرطانی الگوهای مولکولی غیرمعمولی را نشان می دهند که یک سیستم ایمنی سالم به طور معمول آنها را شناسایی و از بین می برد. با کاهش ایمنی طبیعی، احتمال فرار سلول های بدخیم از تشخیص و تکامل در یک تومور کامل افزایش می یابد. این یکی از دلایلی است که باعث می شود سرطان به طور عمده بیماری افراد مسن باشد.

اجزای شیمیایی بیشمار قارچ گانودرما تأثیرات ظریف، اما قدرتمندی دارند که سیستم دفاعی بدن را مقاوم می کند.

این نوع قارچ همچنین باعث توسعه لنفوسیت های B و T، سلول های ایمنی درگیر در تولید آنتی بادی ها و تنظیم عملکرد سیستم ایمنی می شود.

قارچ گانودرما

گانودرما و عفونت و ویروس ها؛

گانودرما، عفونت و ویروس ها؛ به ویژه عفونت های ناشی از افزایش سن را هدف قرار می دهد. قارچ های ریشی و عصاره های آن دارای خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی قوی هستند که می توانند به محافظت از بدن در برابر میکروارگانیسم های کشنده که سلامتی را با افزایش سن تهدید می کنند، کمک کنند.

 در تحقیقاتی که انجام گرفته، اثبات شده است که بسیاری از اجزای موجود در گانودرما از عفونت هرپس سیمپلکس، ویروسی که باعث تبخال و تبخال دستگاه تناسلی می شود، جلوگیری می کند.

همچنین ممکن است در برابر هرپس زوستر، کاهش درد مرتبط با زونا و نشان دادن پاسخ درمانی دفاع کند.

اجزای Reishi مستقیماً به ویروس ها متصل می شوند، تداخل در روند که در آن ویروس ها برای ایجاد عفونت به سلولهای سالم بدن متصل می شوند و وارد آن می شوند. بر خلاف داروها، تحقیقات نشان داد که گانودرما  سمی برای سلول ها نیست.

در بیمارانی که قبلاً دچار زونا شده بودند، نشان داده شد که تجویز عصاره Reishi به طرز چشمگیری اثرات دردناک شیوع ویروس را کاهش می دهد. مانند بسیاری از روش های درمانی طبیعی، این قارچ در مقایسه با ویروس های تبخال بیشتر از قبل موثر است.

ویروس های آنفولانزا همچنین اهداف عصاره های قارچ  گانودرما هستند، که غنی از عناصر کمیاب، مانند روی و سلنیوم هستند که برای جلوگیری از عفونت های ویروسی و کاهش شدت آنها ضروری است.

 مطالعات همچنین نشان می دهد که عصاره گانودرما  به طور بالقوه در مهار Epstein ویروسی که باعث سندرم مونونوکلئوز می شود و همچنین به شدت در انواع مختلف لنفوم نقش دارد.

 همچنین عصاره گانودرما ویروس هپاتیت B را نیز هدف قرار می دهد.

نکته قابل توجه این است که طبق تحقیقات نشان مشخص شده است، که عصاره های Reishi باعث کاهش چشمگیر تعداد ذرات ویروس فعال شناخته شده به عنوان “بار ویروسی” در میمون های آلوده به سندرم نقص ایمنی اکتسابی سیمین (SAIDS)، یک مدل از بیماری HIV / AIDS انسان می شود.

 مطالعات نشان می دهد که ترکیبات فعال قارچ  گانودرما با مهار آنزیمهای HIV به نام پروتئازها عمل می کنند. عملی شبیه به برخی از موفق ترین داروهای ضد اچ آی وی در بازار.

در این زمینه، گفته شده است که قارچ گانودرما پتانسیل زیادی برای کشف داروی HIV دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست